13 syyskuuta 2011

otto 129837473

_MG_4842IMG_4980_MG_4958

Liikaa stressiä. Koulu on liian rankkaa. Tälläset tunnin päivät studiossa äänittämässä vie vaan kaiken energian. Hehheh oon hauska, mut siis joo olin tänää vaa musan tunnilla koska esim. myöhästyin muutamasta bussista. Oltiin studiossa äänittämässä pohjia pariin biisiin ja meikän bassokuviot ei todellakaan toiminu.  Kyl se sitte saatii jotenki kasaa ennenku kaikilta meni hermot.   Tänää ois ohjelmassa Ainon läksärit ja joku enkun tiivistelmä homma pitäis tehä mut ehkä siirrän sen suosiolla jollekki toiselle päivälle. Kirjaston sivuilla nimittäi lukee ilouutinen että Radical Facen levy odottaa mun noutoa Malmilla. Oon venannu tota levyä niiiin kauan .. Ehkä jätän kaikki velvollisuudet ja ryntään kohti kirjastoa..

- JENNI

12 kommenttia:

  1. Tosi kivoja kuvia!(==

    http://about-saarasofia.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Superkiva asu! Ihan tosi syksynen. Nuo kengät etenkin on ihanat :)

    VastaaPoista
  3. Ihania kuvia! :--) Ja sulla on ihanan kotoisa huone ♥

    VastaaPoista
  4. No voi höh ei toi ollutkaan sun huonees, tänään ei oo mun päivä :----D Mut ihania kuvia joka tapauksessa!

    VastaaPoista
  5. ihanan syksyisiä kuvia:) tykkäilen sun neuleesta!

    VastaaPoista
  6. Saara: KIITOS =)
    Sara: kiitos ihan toosi paljon !
    emma: kiitän =)
    MONIKA: kiitos ihana (:
    Johanna: thanks, me too :D
    Anna: hahahhah :D mut joo kiitos !
    maria: tack ! :)

    VastaaPoista
  7. apua ku noi punaset huulet sopii sulle!! ihania kuvia, syksy ♥♥♥

    VastaaPoista
  8. kiitos molemmille kertaa sata

    VastaaPoista